LR.

LR är ett tyskt företag som säljer parfymer, smink, hårvård och även produkter för djur. Det de är mycket käna för är deras Aloe vera produkter.
 
Jag är återförsäljare till LR:s produkter och tycker att det är jätte kul. Jag får träffa nya människor och sälja produkter som jag tror på. Jag själv har provat mycket av deras Aloe vera produkter och är super nöjd med dem. De va de ända produkterna som funkar mot min bråkiga hy.
 
Jag valde LR just för deras Aloe vera produkter. Att jag sen märkte att deras smink också va jätte bra samt att deras parfymer luktar väldigt gott va bara ett plus i kanten. Jag hade aldrig kunnat sälja produkter jag inte själv är nöjd med. Att jag sen kunde välja att sälja dem för att bygga upp en buisness där jag kunde välja själv hur mycket och när jag ville jobba va något som passar mig jätte bra. Mitt mål är att bygga upp en stor buisess och göra detta till min huvudsyssla, vilket är möjligt med LR.
 
Är ni också intresserade av att jobba med LR?
Kanske som en extra inkomst eller göra detta till er huvudsyssla så att ni kan välja när och hur mycket ni vill jobba?
Kanske mer tid för er själva och för familjen?
Ni kanske vill ha en ny fin bil?
 
Kontakta mig gärna då och skicka ett mejlt till: [email protected] så får ni en affärspresentation av mig.
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: